cheyennewiggers.reismee.nl

Blue,

Five, Backstreet Boys, One Direction, Westlife, N*Sync, The Collective (hele happening in Australie hier) en ga zo maar door. Helaas heb ik het hier niet over boybands haha, hoewel het mij altijd heel gelukkig maakt:). Ik bedoel de lucht, het water, mijn tas, slippers, broek, trui, nagellak, armband... etc. Geen idee hoe het zover is gekomen, maar zowat alles in m'n omgeving is blauw. In ieder geval beter dan grijs want dat betekent regen. De afgelopen dagen hebben we hier over het algemeen erg mooi weer gehad. En toch krijgen de mensen uit Zuid-America het hier voor elkaar enorm te klagen wanneer het 25 graden is, de zon schijnt, strak blauwe lucht. They: 'It's cold!!' Me: 'Go visit the Netherlands and then come back, you'll hug every piece of sunshine.' Geloof me, ik ben zwaar gelukkig met dit klimaat.

Ondanks dat ik geniet van het mooie weer en omgeving, werd ik een aantal dagen toch even op mijn plaats gezet. Even een momentje dat alles tegen lijkt te zitten, je wilt naar huis, dringend behoefte aan advies van familie omdat het maken van je eigen beslissingen de hele tijd zeer vermoeiend is. Maar na een aantal wijze woorden van een zeker persoon die mij vertelde dat ik niet zo moest klagen, kwam ik tot de conclusie dat ze echt heel erg gelijk had. Ik zit in Australie, en ik moet genieten van ieder moment dat ik er ben. Dus vanaf dat moment heb ik dat weer met volle teugen gedaan.

Vorige week heb ik mij intrek genomen in het ELC-studentenhuis. Ik heb echt een heel gezellg huis; 1 spanjaard, 2 argentiniers, 2 duitsers, 1 franse en een zwitser. Naast engels ben ik aardig op weg mijn duits te verbeteren. Zoals de meesten nu zullen denken, bij een studentenhuis hoort een studentenfeest. En die heb ik gehad in het huis naast ons. Met een bezoekje van de politie die vriendelijk verzocht iedereen naar huis te sturen. Primeur nr. 122: Cheyenne is bij een feestje geweest waar de politie is geweest. Guys, ik ga de verkeerde kant op...

Haha, dat valt allemaal reuze mee hoor. Iets wat ik haast niet doe is drinken, aangezien alcohol hier belachelijk duur is. De goedkope wijn wordt door mijn huisgenoten achterover geslagen met pijn in het hart omdat het zo ranzig is, maar heeeey, we'll get drunk woooehoeeeeee!! Tja, daar doe ik dan niet aan mee.

Aangezien ik met 5 jongens in het studentenhuis zit, heb ik deze week 2,5 Star Wars films gezien. Werkelijkwaar, fan tas tish. 1- wat een ramp, nog nooit zoiets saais gezien. 2- beter dan 1. 3- 20 min, en toen kon ik het niet meer aan. Nooit meer star wars voor mij. Geef mij dan maar een documentaire over hoe vliegende mieren een huis bouwen, want dat is nog spannender.

Gelukkig heb ik ook nog wat leuke dingen gedaan. Gister heb ik het wekelijkse vuurwerk in Darling Harbour gezien, dus ik hoef nieuw jaar niet meer te vieren. En vandaag heb ik mijn aller eerste bbq gehad! Wel met allemaal spaans sprekende mensen, maar het was erg gezellig. Voordat ik daar heen ging, had ik eerst nog een tijdje bij de baai gezeten. Kijkend in het water en tot de conclusie komen dat er echt belachelijk veel kwallen in zwemmen, kwam er een meisje naar mij toe. Ze kwam uit hongkong, en was bezig met iets voor de verjaardag van haar vriend. Ze vroeg of ik Happy B-day of iets wilde opschrijven en vervolgens met haar en dat papier op de foto wilde. Super gaaf idee, tuurlijk!! Ik schreef dus in het nl gefeliciteerd, en tekende daar een varken bij. Verplicht. Omdat haar vriend op een varken leek... Je zou haast denken dat hier sprake is van een tegenstelling...wat een liefde.

Lieve mensen, ik zit hier inmiddels al een maand en mis jullie! Ik ga weer een week zonneschijn tegemoet, en een boel nieuwe avonturen hoop ik. Een beetje kan ik wel missen, dus dat stuur ik wel jullie kant op. Hoewel, ik was heel trots op mijn 'bruine' benen, vertelde dat tegen mijn argentijnse vriendin. Zij zegt; 'they are so white!' Ik zeg: 'yeah but not as white white as before!! Look!!' Zij: 'they are still white.' Thank you very much. Haha nee hoor, ik gun het jullie van harte!!

xxx en veel liefs!!

p.s. Vergeet niet even de foto's te checken;)

Reacties

Reacties

Max

Heee! haha ik lache me helemaal kapot over dat starwars verhaal, klinkt allemaal top! geniet nog van je tijd in Sydney en laten we een keer skypen! Ik ben inmiddels gister weer in het herfstachtige landje beland en heb weer in mn eigen bed kunnen slapen! Wel fijn om weer thuis te zijn maar mis het al wel! X

Jos en Marian

Wat een jaloers makend verhaal. :) Heerlijk om met je mee te genieten . We missen jou ook zeker, maar je verhalen en belevenissen maken dat helemaal goed. ! Ga lekker door met ontdekken van Australië heel veel plezier.! x

Jolanda & Bridget

lachen hoor, je verhaal! maar stuur inderdaad wat warmte en zonnestralen hierheen. met de kaarsjes aan is het hier ook wel gezellig haha. we wachten al op je volgende reisverhaal! veel plezier en groetjes ons. xx

Marlot

Hey Cheyenne! Klinkt allemaal jaloersmakend wat ik lees dus met andere woorden ; je mag niet klagen nee en je hebt het goed :) haha.. Ik vind het fijn voor je dat je het zo naar je zin hebt! Had je mijn berichtje via facebook nog gehad? Binnenkort een xtje skypen want die bruine benen wil ik nog wel eens zien ;) Spreekje gauw! Liefs xxx

Tiny Kup.

Nou ik zou er een mieren moord voor over hebben als het hier 25 graden zou zijn .Maar als ik jou spannende verhalen lees kom ik tot de conclusie dat ik veel te vroeg geboren ben .
Maar laat ik nou niet gaan klagen,dat doen er al te veel.
Geniet er maar lekker van.

ton.wiggers@gmail.com

je maakt stappen, niet alleen letterlijk! Maar zo fijn om te lezen dat het goed gaat.
Voor jou als in-sider: we staan zo'n beetje met Zelhem aan kop! Wij wonnen vandaag met 7-0 van de directe concurrent. We skypen,
Liefs,
Pap

Hans Blom

Wist je dat uit het gebied waar je nu zit de lekkerste macadamia's voor Koffieblom uit Doetinchem groeien

Thorgall, Daphne en Noud

Hey dudette,
How are you doing? And how is your english course?
Want daarvoor ben je er natuurlijk ;-)
nee hoor helemaal leuk om te lezen welke avonturen je beleefd en hoe je daar over schrijft.
Voelt haast alsof wij het zo ook meemaken.
Misschien goed om je ook bij te praten over de nieuwtjes van hier;
- vv Terborg is bijna periode kampioen!!!
- Moordzaak Marianne Vaatstra opgelost, wie? geen asielzoeker, maar lokale boer!
- de "langstudeer boete" is definitief van de baan, kosten slechts > 10 miljoen euries ( mocht je nog plannen hebben, tijd genoeg!)
- sinterklaas is weer in het land ( berichtje van Noud)
- Thorgall en Daphne hebben skype en proberen dit graag binnenkort live met je uit!

Groetjes, dikke knuffel en hopelijk zien we je zonnestralen en bruine benen snel (op skype)

XXX TND

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active