cheyennewiggers.reismee.nl

Mr. Borsato

' De meeste dromen zijn bedrog.' Wie had gedacht dat ik ooit een citaat op mijn reisblog zou plaatsen uit een liedje van Marco Borsato? Ik in ieder geval niet. Dat heb ik niet geschreven, omdat ik mega-fan ben van deze fantastische Nederlandse zanger (nee dit is ook geen haat). Het is alleen om te laten zien dat Mr. Borsato misschien wel een beetje gelijk heeft. De meeste dromen zullen bedrog zijn, maar als je er hard genoeg voor werkt en je er volledig toe zet, kun je echt een heleboel bereiken. Dit is absoluut niet wijsneuserig bedoeld! Ookal klinkt het wel een beetje zo van een 18-jarig meisje, haha. Het punt is dat ik het geluk heb om een van mijn dromen al waar te kunnen maken. Alleen op reis naar Australië. Dat alleen gaan heb ik misschien een beetje onderschat, maar wat uitdagingen zijn nooit verkeerd! Ik neem jullie graag (virtueel) mee op mijn reis, door jullie regelmatig op de hoogte te houden van al mijn avonturen die ik zal beleven in het zonnige, warme, zomerachtige, tropische, nog zonniger.... oooo sorry ik dwaal af. Al jaloers? Goedzo:D hahahaha nee grapje lieve mensen in het herfstachtige Nederland, dat is absoluut niet mijn bedoeling;). Op het moment ben ik bezig met de laatste voorbereidingen en ik vind het allemaal enorm spannend. Maaarrrr ik heb er ooksuper veel zin in!!! Ik hoop af en toe jullie zonnetje in huis te kunnen zijn wanneer jullie mijn blog lezen!

Het afscheid nemen van sommige mensen is al een beetje begonnen (afscheid nemen bestaat niet). (Mr. Borsato, wat een held!),het afscheidsfeestje komt eraan en daar moet ik toch even bij zeggen, ik vind het vreeeeeeselijk!. Het deel feestje niet, het deel afscheid wel. Ik ga jullie allemaal ontzettend missen! Maar voor je het weet loop ik al weer in Doetinchem rond, in april, met een korte broek, en heeeele bruine benen.

Dit was mijn verhaal voor nu. Ik hoop dit nog te kunnen overtreffen de komende maanden. Lukt dan niet? Dan vrees ik dat er iemand naar Australië moet komen om mooie avonturen te beleven. Als er vrijwilligers zijn, dan hoor ik dat vast wel;) Dit zal waarschijnlijk het eerste en laatste verhaal vanuit Nederland zijn, de volgende zien jullie verschijnen vanuit een andere plaats op deze wereldbol.

Veel plezier met het lezen van mijn blog!

Liefsxxx Cheyenne

Reacties

Reacties

Nadia

Hee Cheyenne,

Leuk om te lezen dat je grote droom nu echt door gaat!!
Heel veel plezier in Australië en ik zou de komende maanden zeker een paar keer op je blog kijken om te zien wat je daar allemaal beleeft (:

Liefs,
Nadia

Max

Hee cheyenne! leuk verhaal, succes nog met voorbereidingen en jammer dat ik niet bij je afscheidsfeest kan zijn. We skypen nog wel als je daarzit en als je terugbent even meeten! x

Heidi Sjouken

Hoi Cheyenne,

Je kent mij misschien van naam, maar ik ben
een nicht van je moeder.

Ik vind je super stoer dat je dit gaat doen. Dit
is een ervaring waar je heel veel van gaat leren
en niemand je ooit gaat afpakken. Ik heb zelf
de kans gehad om een jaar in de Usa te mogen
wonen. Echt ik had dat nooit willen missen.
Heel veel succes en ik hoor de verhalen wel via
tante Marian.

Groetjes
Heidi

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active